info-o-soubojovem-systemu-v-crisis-core-ffvii
Novinka Info o soubojovém systému v Crisis Core - FFVII

Info o soubojovém systému v Crisis Core - FFVII

sleepless.

sleepless.

14. 5. 2007 10:41
Reklama

Málokdo věřil tomu, že akční RPG pro PSP Crisis Core - Final Fantasy VII, vyjde na počátku roku 2007, jak v říjnu roku 2006 slíbil producent hry Tetsuya Nomura. Hráči, kteří však uvěřili, pak na začátku tohoto roku hořce zaplakali, protože hra samozřejmě nevyšla a nevyjde dříve než na konci tohoto roku, v Japonsku. Jak je to s vydáním hry na západě, to zatím společnost Square Enix tají. Je možné, že hra nakonec vyjde na západě ve stejný čas, jako v Japonsku, ale moc pravděpodobná tato varianta není.

Abychom však nepřinášeli pouze samé negativní informace. Podle dojmů z hratelné demoverze Crisis Core - Final Fantasy VII, která byla prezentována o víkendu na Square Enix Party 2007, hra vypadá údajně úžasně. Na tom se shodují dojmy publikované na celé řadě webů. Co se technického zpracování týče, tak prý Crisis Core - Final Fantasy VII nastavuje novou laťku a s přehledem prý překonává i Metal Gear Solid: Portable Ops. Musíme vás však upozornit, že jde o tvrzení převzatá a nemůžeme se tedy pod ně vlastní krví podepsat. Pokud jsou tato tvrzení pravdivá, tak možná dlouhé čekání na hru tvůrcům ze Square Enix odpustíme.

No a společně s opěvováním vizuální stránky Crisis Core - Final Fantasy VII vyplavala na povrch řada zajímavých informací, které se týkají soubojového systému a struktury hry jako takové. Na první pohled bude Crisis Core - Final Fantasy VII klasické FF RPG, které se dělí na část dobrodružnou a soubojovou. V části dobrodružné hráč prolézá lokace, hovoří  s postavami, používá předměty, řeší puzzlíky a tak dále. No a právě během této prolézací části hráče čekají tradiční náhodné souboje, které se částečně odehrávají na základě tradičního systému Active Time Battle.

Souboje probíhají v takřka v reálném čase, kdy je pořadí útoků postav určeno časovou linkou. Hráč používá tradiční útoky i materiová kouzla a schopnosti, přičemž nechybí ani možnost bránit se soupeřovým útokům, což je však omezeno ukazatelem, který se jinak sám od sebe pomaloučku naplňuje. V horní části displeje je navíc výše zmíněná časová linka s ikonkami hráčem ovládaných postav, která určuje, kdy na ně dojde řada. Pokud se hráč trefí a zaútočí s postavou přesně v okamžiku, kdy na ni dojde řada, tak jej za to čeká útočný nebo obranný bonus. Většinou v podobě účinnějšího úderu. No a to je pro dnešek o Crisis Core - Final Fantasy VII všechno. Další informace přineseme hned jak budou k dispozici.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama