Takhle měl vypadat zrušený Driver 5
Web Unseen 64 odhalil, že britské studio Sumo Digital, které má na svědomí třeba titul Driver 76 pro PSP z roku 2007, pro Ubisoft krátce pracovalo na konceptu Drivera 5. Hra pro Xbox 360, PlayStation 3 a Wii měla původně vyjít okolo roku 2011, čili ve stejné době, kdy se nakonec dostal na pulty obchodů Driver: San Francisco od týmu Ubisoft Reflections.
Driver 5, jak se pracovně nový titul nazýval, se nakonec nedostal ze stádia předprodukce. Zajímavé je, že Ubisoft zvažoval svěřit svoji vysoce ceněnou sérii někomu jinému než mateřskému studiu. Na každý pád studio Sumo Digital má se závodními hrami velké zkušenosti a na svém kontě jich má celou řadu. Naposledy se blýskli třeba podceňovanou a přece nakonec zdařilou verzí závodů Forza Horizon 2 pro dosluhující Xbox 360.
Výtvarník Christian Bravery ze studia Leading Light Design, který byl k projektu přizván, aby nakreslil několik koncept artů, se nyní pochlubil se svou odvedenou prací a celý titul tím vlastně vynesl na světlo. Projekt však skončil ještě dřív, než se stačil pořádně rozvinout. Ubisoft se nakonec rozhodl svěřit pokračování Drivera mateřskému týmu Reflections a určitě neprohloupil. Výsledkem totiž byl kladně přijatý díl s podtitulem San Francisco.
Z dostupných obrázků se dá jen hádat nebo zkusmo usuzovat, jakým směrem se asi chtěli vývojáři ve své vizi vydat. Jako jedna z pravděpodobných možností se jeví, že jejich Driver 5 měl disponovat zničitelným prostředím a větší mírou interaktivity na silnici. Bez zajímavosti ale není ani to, že se vize nerealizované pětky na první pohled svou stylizací i zasazením poměrně dost blíží tomu, s čím nakonec přišel Driver: San Francisco. Stačí se podívat na klasický žlutý Dodge Challenger model 1970 řítící se ulicí a Golden Gate Bridge v pozadí.