Lego je 9. nejsilnější značkou průmyslu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Lego je 9. nejsilnější značkou průmyslu

Lego je 9. nejsilnější značkou průmyslu

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

18. 3. 2014 11:42
Reklama

Pokud jste nestrávili poslední dekádu v jeskyni, určitě jste stihli postřehnout, jak velkým fenoménem dneška se staly videohry vystavěné z kostek Lega. A vydavatel Warner Bros. se ústy Spencera Crossleyho, marketingového ředitele britské pobočky tohoto vydavatele, jal úkolu sdělit nám, jak moc velká tato značka ve skutečnosti je.

A jedním slovem – je obrovská. Samotné Lego je druhou největší hračkářskou firmou světa, v tom videoherním světě však lehce „pokulhává“ – tam zaujímá pouze devátou pozici mezi ostatními videoherními značkami. To například v praxi znamená, že od počátku roku 2013 se prodalo již 1,3 milionu kopií her nesoucích značku Lego.

Jen za letošek se pak prodalo již více jak 420 tisíc kopií her s touto značkou. Velkou měrou k tomu bez pochyby přispěl také nedávný film a vcelku vydařený titul, jež doprovázel jeho uvedení do kin.

Inu, Lego je zkrátka úspěšná značka, ale vydávání her jako na běžícím pásu může nás hráče dříve či později přeci jen omrzet. Nebo snad hltáte kostičky jednu po druhé a stále vyhlížíte nové a nové tituly? Pochlubte se vašimi dojmy na tento hranatý svět!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama