psp-nebezi-na-333mhz-pri-zapnute-wi-fi
Novinka PSP neběží na 333MHz při zapnuté Wi-Fi

PSP neběží na 333MHz při zapnuté Wi-Fi

sleepless.

sleepless.

13. 8. 2007 09:50
Reklama

Tři roky uplynou letos v prosinci od launche handheldu PSP a pořád se ukazuje, že o jeho možnostech i omezeních nevíme ani zdaleka všechno. Ukázkovým příkladem je informace z Beyond3D, podle níž v současné době nemůže PSP běžet na plný výkon, čili na 333MHz, při zapnuté Wi-Fi. Ve skutečnosti může procesor PSP při zapnutém Wi-Fi fungovat jenom na základní frekvenci 222 MHz a sběrnice pak na 111MHz.

Nemusíme snad připomínat, že společně s firmware updatem 3.50 konečně SCE uvolnila vývojářům ruce a ti tak nemusí své hry optimalizovat pro frekvenci 222MHz, ale mohou je nechat běžet na 333MHz. Tato možnost však evidentně platí pouze pro singleplayer only hry, protože při multiplayeru, když je zapnutá Wi-Fi, hry na 333MHz běžet nemohou, jak je uvedeno výše.

Šéf firemní komunikace SCEA David Karraker pro GameDaily.biz potvrdil, že při zapnuté Wi-Fi běží PSP pouze na frekvenci 222MHz. Zároveň však dodal, že SCEA aktivně spolupracuje s vývojářskou komunitou na řešení tohoto problému, čili aby hry i v multiplayeru mohli využívat potenciál procesoru PSP naplno.

Co však Karraker logicky neprozradil, to je důvod, proč nelze PSP hry provozovat v multiplayeru na plný kotlík, čili 333MHz. Podle Beyond3D je tohle omezení záměrné, poněvadž při zapnuté Wi-Fi a CPU běžícím na 333MHz frekvenci by životnost akumulátoru byla ještě menší než nyní, takže skoro minimální. Snad se však tento problém podaří do budoucna vyřešit, poněvadž by z toho těžili nejenom vývojáři, ale i hráči.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama