diky-fw-3-50-bezi-psp-oficialne-na-333mhz
Novinka Díky fw 3.50 běží PSP oficiálně na 333MHz

Díky fw 3.50 běží PSP oficiálně na 333MHz

sleepless.

sleepless.

23. 6. 2007 08:09 2
Reklama

Na začátku června vydaný firmware 3.50 pro handheld Sony PSP nebyl jenom servisní a rozhodně nepřinesl jenom možnost používat PSP jako dálkové ovládání PS3. Jak totiž vyplynulo z informace na Shacknews, tak fw 3.50 vývojářům umožnil využívat plného taktu PSP procesoru (CPU) – 333MHz. Tato informace se nejdříve objevila na PSP Updates, když byla prezentována jako tajné info od někoho ze Sony. Původně šlo tedy o spekulaci, která se v potvrzenou informaci změnila až díky vyjádření zástupce Sony právě pro Shacknews.

Vývojáři, kteří tedy v současnosti chystají titul pro PSP, mohou své výtvory programovat s ohledem na to, že mají k dispozici na maximum takovaný CPU a nemusí se omezovat, dříve zavedeným pravidlem, že musí hry pro PSP běžet maximálně na 266MHz.

Společnost Sony nikdy oficiálně nepřišla a neřekla, proč vlastně musí být všechny hry programovány maximálně jen pro 266Mhz (většina her však běžela na 222MHz, tedy až na Ratchet & Clank: Size Matters, který fungoval na 266Mhz), když by možnost programovat pro 333MHz vývojářům rozvázala ruce a umožnila by jim vytvářet minimálně o fous hezčí a hlavně plynulejší hry. Obecně se však mělo za to, že výše popsané pravidlo bylo zavedeno kvůli výdrži baterie. Hra běžící na 333Mhz totiž baterii vybije dříve než titul běžící na 222MHz, respektive 266MHz.

Vývojáři tedy mohou konečně využívat celého potenciálu PSP CPU. Proč s tím však Sony přišla právě nyní, respektive nedávno? Může to být příprava na uvedení tolik spekulované nové verze PSP, jež by měla kromě nového designu a nového displeje přinést i baterie s delší výdrží? Možná ano, možná ne.

Každopádně jsme zvědaví na to, jestli se možnost programovat hry, aby běžely na 333MHz, nějak projeví na jejich audiovizuálním zpracování. Zatím však ani nevíme, která hrá by jako první měla této možnosti využívat. Jediný, kdo možnost provozovat hry na PSP běžícím na 333Mhz v současnosti nabízí, jsou amatérští vývojáři, kteří už dávno přišli na to, jak PSP k běhu na 333MHz přinutit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama