scea-rozjizdi-psp-kampan-cilenou-na-13-17lete
Novinka SCEA rozjíždí PSP kampaň cílenou na 13-17leté

SCEA rozjíždí PSP kampaň cílenou na 13-17leté

sleepless.

sleepless.

3. 5. 2007 09:45
Reklama

V návaznosti na nedávné snížení ceny handheldu PSP v USA na 169.99 dolarů hodlá společnost SCEA rozjet v USA novou marketingovou kampaň, jež bude přímo zacílena na skupinu 13 – 17tiletých teenagerů. Právě tato demografická skupina je pro PSP tento rok nejdůležitější, jak uvádí tisková zpráva. Humorně stylizovaná kampaň nazvaná „Dude, Get Your Own", by měla propagovat hlavně multimediální funkce PSP, což znamená audio a video playback. Reklamní kampaň zahrnuje stylizované TV reklamy, které začnou v průběhu května rotovat na Cartoon Network, TNT, NBC a dalších TV stanicích. Součástí kampaně bude i (zatím nefungující) segment na oficiální US PlayStation homepage a online reklama na známých webech typu GameSpot, IGN, ESPN a Maxim.com. Otázka je, zda se něčeho podobného dočkáme i v Evropě. Nebo SCEE chystá pro Evropu jiné PSP promo aktivity?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama