sony-psp-neodepisuje-prave-naopak
Novinka Sony PSP neodepisuje - právě naopak

Sony PSP neodepisuje - právě naopak

sleepless.

sleepless.

23. 11. 2006 15:38
Reklama

Není to tak dávno, co si prezident vývojářské společnost Climax Karl Jeffery stěžoval v rozhovoru pro GamesIndustry.biz, že společnost Sony kašle na svůj handheld Sony PSP. Jeffery tehdy doslova řekl, že má strach o budoucnost PSP. Jde prý o skvělou platformu, která však trpí nezájmem společnosti Sony. Podle Jefferyho by to chtělo přijít s novou podobou PSP, jež by nabídla delší životnost baterií, nový design a další úpravy. Jinak prý Sony PSP zcela převálcuje kupní síla majitelů DS, kde sice nevychází tolik her jako na PSP, ale jejich prodeje jsou několikanásobně vyšší než v případě PSP titulů.

Společnost Sony si zřejmě uvědomila, že má Jeffery v lecčems pravdu a rozhodla se současnou situaci co nejrychleji změnit, když už ne zcela napravit. Svědčí o tom fakt, že se v řadě vybraných severoamerických obchodů objeví na začátku příštího roku přes 6000 tzv. PSP Spot Download Stations, neboli PSP kiosků, z nichž si mohou hráči stahovat přes Wi-Fi trailery, dema, promo videa a další materiály.

Do ledna by měly být přes tyto kiosky k dispozici demoverze řady titulů včetně OutRun 2006: Coast 2 Coast, Worms: Open Warfare, Dungeon Siege, MLB 2006, Ultimate Ghosts and Goblins, Lumines 2, Every Extend Extra, MX vs. ATV, Race Driver 2006 a Daxter. Společně s touto užitečnou iniciativou začala spol. Sony propagovat PSP i přes TV reklamy a řadu billboardů ve velkých městech po celých Spojených Státech Amerických. Nejenom launch PS3 je tedy pro Sony důležitý, což je moc dobře pro majitele PSP. Bez ohledu na všechny jeho mouchy by byla opravdu velká škoda, kdyby se nakonec musel vzdát DS a opustit bojiště zadním vchodem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama