Úspěšné hospodaření VU Games + nový název
Co by si jen společnost Vivendi Universal Games počala bez MMORPG World of Warcraft, které jí od svého spuštění pomáhá dosahovat stále lepší finančních výsledků. Dokládají to aktuální informace o hospodaření celé multimediální skupiny Vivendi Universal za první kvartál tohoto roku. Tržby Vivendi Universal za tohle období dosáhly 4.77 miliardy euro, což je 5.7 procent více než za stejné období minulého roku. Nejvíce peněz z celé skupiny (která se zabývá i provozováním hudebního labelu, mobilními službami a vlastní i filmovou divizi) vydělala právě herní divize Vivendi Universal Games, jejíž tržby (ve výši 134 euro) vzrostly oproti minulému roku o celých 18.6 procent. Jak už je výše uvedeno, tak se na tržbách nejvíce podílelo právě MMORPG World of Warcraft, přičemž nad očekávání dobře si prý vedly i tituly Ice Age 2, 50 Cent: Bulletproof a Crash Tag Team Racing.
Úspěšné hospodaření celého mediálního kolosu zřejmě vlilo členům správní rady do žil pořádnou dávku entuziasmu, takže nakonec během pravidelné valné hromady schválili změnu názvu i loga celé skupiny Vivendi Universal a tím pádem i jednotlivých divizí. Změna spočívá ve vypuštění slovíčka Universal. Celá společnost se tak od této chvíle jmenuje Vivendi a videoherní divize Vivendi Games.